Havadis | Bursa | İnegöl'de otomobil yaya geçmeye çalışan iki kardeşe çarptı

İnegöl'de otomobil yaya geçmeye çalışan iki kardeşe çarptı

İnegöl'de karşıdan karşıya geçen iki kardeş otomobilin çarpması sonucu yaralandı. Yaralılar hastaneye kaldırıldı.

İnegöl'de karşıdan karşıya geçen iki kardeş otomobilin çarpması sonucu yaralandı. Yaralılar hastaneye kaldırıldı.

İnegöl'de otomobil yaya geçmeye çalışan iki kardeşe çarptı
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

Sabah saatlerinde İnegöl'ün hareketli noktalarından Nuri Doğrul Caddesi'nde yürekleri ağza getiren bir kaza yaşandı. Günlük rutinlerine devam eden iki kardeş, yolun karşısına geçmeye çalışırken bir otomobilin hedefi oldu.

Kaza nasıl gerçekleşti

Cuma Mahallesi'nde seyir halinde olan 25 yaşındaki sürücü Ümit B., 16 KOT 39 plakalı aracıyla ilerlerken yaya halindeki 18 yaşındaki Elif K. ve 23 yaşındaki Merve K.'ya çarptı. Çarpmanın şiddetiyle yere savrulan kardeşler olay yerinde yaralandı. Çevredeki vatandaşların ihbarı üzerine sağlık ekipleri hızla bölgeye intikal ederek yaralıları İnegöl Devlet Hastanesi'ne götürdü.

Soruşturma süreci başladı

İki kardeşin hastanedeki tedavisi sürerken polis ekipleri kazanın nedenine dair çalışma başlattı. Sürücünün ifadesi ve çevredeki kamera kayıtları, kazanın nasıl yaşandığını netleştirecek. Trafiğin yoğun olduğu bu cadde üzerinde yaşanan olay, yayaların karşıdan karşıya geçerken daha dikkatli olması gerektiğini bir kez daha hatırlattı.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız