Havadis | Bursa | Kestel'de gençler belediye yönetimine doğrudan katılıyor

Kestel'de gençler belediye yönetimine doğrudan katılıyor

Kestel Belediye Başkanı Ferhat Erol, gençlerle bir araya gelerek projeleri anlattı. Başkan, gençlerden gelen talep ve önerileri tek tek not aldı.

Kestel Belediye Başkanı Ferhat Erol, gençlerle bir araya gelerek projeleri anlattı. Başkan, gençlerden gelen talep ve önerileri tek tek not aldı.

Kestel'de gençler belediye yönetimine doğrudan katılıyor
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

Kestel Belediye Başkanı Ferhat Erol, ilçedeki gençlerle "Gençler Soruyor, Başkan Cevaplıyor" etkinliğinde buluştu. Başkan Erol, gençlerin fikirlerini alarak belediye hizmetlerine yön vermeyi hedefliyor.

GENÇLİK PROJELERİ GÜNDEMDE

Başkan Erol, ilçede süren çalışmaları gençlere detaylarıyla anlattı. Yapımı devam eden gençlik merkezleri, yeni açılacak bilim ve sanat merkezi ile kütüphane projeleri ön planda. Başkan, gençlerin sosyal yaşamına katkı sağlayacak kültürel gezilerin ve projelerin artacağını duyurdu.

ÇÖZÜM ODAKLI YÖNETİM ANLAYIŞI

Etkinliğin ikinci bölümünde mikrofon gençlere geçti. Eğitimden ulaşıma kadar birçok konudaki talepleri dinleyen Erol, birim müdürlerine çalışma talimatı verdi. Belediye başkanı, şehri gençlerle birlikte yönetmek için bu buluşmaları düzenli hale getireceğini belirtti.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız