Havadis | Bursa | Kestel’de hastalar hastaneye ücretsiz ulaşıyor

Kestel’de hastalar hastaneye ücretsiz ulaşıyor

Kestel Belediyesi, hasta nakil hizmetiyle vatandaşların hastaneye ulaşım çilesini bitiriyor. Engelli ve yaşlılar için ücretsiz ambulans desteği sunuluyor.

Kestel Belediyesi, hasta nakil hizmetiyle vatandaşların hastaneye ulaşım çilesini bitiriyor. Engelli ve yaşlılar için ücretsiz ambulans desteği sunuluyor.

Kestel’de hastalar hastaneye ücretsiz ulaşıyor
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

Kestel Belediyesi, özellikle hastaneye gitmekte zorlanan yaşlı, engelli ve kronik rahatsızlığı bulunan vatandaşlar için ücretsiz hasta nakil hizmeti başlattı. Bu çalışma, sadece ulaşım sağlamakla kalmıyor, aynı zamanda hastaların tedavi süreçlerine erişimini kolaylaştırarak hayatlarını kolaylaştırıyor.

Hizmet nasıl işliyor

Belediye ekipleri, hastaları evlerinden alıyor ve sağlık kuruluşuna güvenli bir şekilde ulaştırıyor. Tedavi süreci tamamlanan hastalar, yine aynı şekilde ekipler tarafından evlerine geri bırakılıyor. Bu sayede randevusuna yetişmekte zorlanan veya toplu taşıma kullanamayan vatandaşlar, büyük bir yükten kurtuluyor.

Başkan Erol ne diyor

Kestel Belediye Başkanı Ferhat Erol, bu hizmetin sadece bir ulaşım desteği değil, bir sosyal dayanışma örneği olduğunu vurguladı. Erol, "Hiçbir vatandaşımızın sağlık hizmetine ulaşırken mağdur olmasını istemiyoruz. İnsanımıza dokunan hizmetlere öncelik veriyoruz" diyerek çalışmaların devam edeceğini belirtti.

Bundan sonra ne olacak

Belediye, ilçe genelindeki sağlık ihtiyaçlarını yakından takip etmeye devam edecek. Kestel'de yaşayan ve sağlık kuruluşuna ulaşmakta zorlanan vatandaşlar, bu ücretsiz hizmetten faydalanmak için belediyeyle iletişime geçebilecek.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız