Osmanlı tarihinin kritik dönüm noktalarından biri olan Fetret Devri'ni sona erdiren Sultan Çelebi Mehmed, vefatının yıl dönümünde unutulmadı. Bursa'nın simge yapılarından Yeşil Türbe'de düzenlenen etkinlikte, dönemin devlet adamı dualarla yad edildi.
Yeşil Türbe’de gerçekleşen anma
Kültür ve Turizm Bakanlığı ile Bursa'daki yerel kurumların iş birliğinde düzenlenen program, Kur’an-ı Kerim tilavetiyle başladı. Vali Yardımcısı Rıza Gençoğlu, belediye temsilcileri ve çok sayıda vatandaşın katıldığı etkinlikte Sultan Çelebi Mehmed ve tüm şehitler için dualar edildi.
Geleneksel ikramla son buldu
Törenin ardından katılımcılara geleneksel pilav ikramı yapıldı. Bursa protokolünün de hazır bulunduğu anma programı, tarihi mirasın gelecek nesillere aktarılması amacıyla her yıl olduğu gibi yine yoğun ilgiyle gerçekleştirildi.