Bursa’nın yoğun nüfuslu ilçelerinden Yıldırım’da belediye ekipleri, kentsel dönüşüm projelerini yeni ulaşım ağlarıyla destekliyor. Yalnızca konutları yenilemekle kalmayan belediye, ilçenin trafik yükünü hafifletmek için asfalt ve yol genişletme çalışmalarına ağırlık veriyor.
Yollar yenileniyor
2026 yılı asfalt sezonunu erken açan ekipler, yılın ilk beş ayında yaklaşık 5 bin ton asfalt serdi. Çalışmalar kapsamında 16 bin metrekarenin üzerinde parke döşenirken, yeni imar yolları açılarak trafik sıkışıklığının önüne geçilmesi hedefleniyor. Belediye, 2025 yılında serdiği 18 bin tonun üzerindeki asfaltla altyapıyı güçlendirmeye devam ediyor.
Bütüncül dönüşüm stratejisi
Yıldırım Belediye Başkanı Oktay Yılmaz, sadece binaları değil, sosyal tesisler ve ulaşım arterleriyle kentin tamamını dönüştürdüklerini vurguluyor. Göreve geldiklerinden bu yana 340 bin ton asfalt döktüklerini belirten Yılmaz, modern yolların ilçenin yaşam kalitesini artıracağını ifade ediyor. Vatandaşlar, genişletilen yollar sayesinde günlük ulaşımlarının daha konforlu hale gelmesini bekliyor.