Havadis | Çankırı | 34 yıllık polis memuru telsizden son anonsunu yaptı

34 yıllık polis memuru telsizden son anonsunu yaptı

Çankırı'da görevli gazi polis Metin Kuş, yaş haddinden emekli oldu. Mesai arkadaşlarına telsizden veda ederek görevine nokta koydu.

Çankırı'da görevli gazi polis Metin Kuş, yaş haddinden emekli oldu. Mesai arkadaşlarına telsizden veda ederek görevine nokta koydu.

34 yıllık polis memuru telsizden son anonsunu yaptı
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

34 yıl boyunca üniformasını gururla taşıyan Metin Kuş, meslek hayatını noktaladı. Çankırı İl Emniyet Müdürlüğü'nde görevli olan Kuş, görevine veda ederken duygusal anlar yaşattı.

Telsizden veda etti

Kuş, 1992 yılında başladığı meslek hayatını yaş haddi nedeniyle sonlandırdı. Mesai arkadaşlarına telsiz üzerinden seslenen Kuş, vatan ve bayrak sevgisiyle dolu ekip arkadaşlarıyla çalışmanın büyük bir onur olduğunu vurguladı. Tüm teşkilata başarılar dileyen gazi polis, meslektaşlarından helallik isteyerek görevini devretti.

Emniyet müdüründen teşekkür

Çankırı İl Emniyet Müdürü Aytekin Canıtez, Kuş'un uzun yıllar boyunca gösterdiği özverili çalışmalarına dikkat çekti. Teşkilata sunduğu katkılardan dolayı kendisine teşekkür eden Canıtez, emeklilik döneminde sağlık ve huzur diledi. Böylece teşkilatta uzun yıllar süren bir görev süresi de onurlu bir şekilde tamamlanmış oldu.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız