34 yıl boyunca üniformasını gururla taşıyan Metin Kuş, meslek hayatını noktaladı. Çankırı İl Emniyet Müdürlüğü'nde görevli olan Kuş, görevine veda ederken duygusal anlar yaşattı.
Telsizden veda etti
Kuş, 1992 yılında başladığı meslek hayatını yaş haddi nedeniyle sonlandırdı. Mesai arkadaşlarına telsiz üzerinden seslenen Kuş, vatan ve bayrak sevgisiyle dolu ekip arkadaşlarıyla çalışmanın büyük bir onur olduğunu vurguladı. Tüm teşkilata başarılar dileyen gazi polis, meslektaşlarından helallik isteyerek görevini devretti.
Emniyet müdüründen teşekkür
Çankırı İl Emniyet Müdürü Aytekin Canıtez, Kuş'un uzun yıllar boyunca gösterdiği özverili çalışmalarına dikkat çekti. Teşkilata sunduğu katkılardan dolayı kendisine teşekkür eden Canıtez, emeklilik döneminde sağlık ve huzur diledi. Böylece teşkilatta uzun yıllar süren bir görev süresi de onurlu bir şekilde tamamlanmış oldu.