Alaca Belediyesi, Muharrem ayı geleneklerini yaşatmak ve hemşehrileriyle bir araya gelmek için harekete geçti. Cuma namazının hemen ardından Cumhuriyet Meydanı'nda kurulan stantlar, tatlı bir telaşa ev sahipliği yaptı.
Meydanda aşure kuyruğu
Belediye ekipleri, hazırladıkları aşureleri cuma namazından çıkan vatandaşlara ikram etti. İkram aracının önünde uzun kuyruklar oluştu. Vatandaşlar bu geleneksel lezzeti paylaşarak birlik mesajı verdi.
Birlik ve beraberlik mesajı
Belediye yetkilileri, aşurenin paylaşmanın ve dayanışmanın simgesi olduğunu vurguladı. Etkinliğe katılan vatandaşlar, gösterilen ilgiden ve sunulan ikramdan memnun kaldı. Belediye, halkın yoğun katılımı için teşekkürlerini iletti.