Denizli Çameli’de öğrenciler yaz tatiline merhaba dedi. 2025-2026 eğitim yılının tamamlanmasıyla birlikte okullarda karne törenleri düzenlendi. İlçe protokolü de bu önemli günde çocukları yalnız bırakmadı.
Okullarda neler yaşandı
Çameli Belediye Başkanı Cengiz Arslan, Başhekim Ege Ağırman ve Kent Konseyi Kadın Meclisi Başkanı Nuriye Selek, Elmalı ve Atatürk ortaokullarını ziyaret etti. Arslan, öğrencileri dönem boyu gösterdikleri gayret için tebrik etti. Eğitimdeki başarının mimarı olan öğretmenlere de emekleri için teşekkürlerini iletti.
Tatil süreci nasıl geçecek
Protokol üyeleri sınıfları gezerek öğrencilerle sohbet etti. Yaz tatilinin hem dinlenerek hem de yeni bilgiler öğrenerek verimli geçirilmesi mesajı verildi. Öğrenciler karnelerini almanın mutluluğuyla tatile çıktı. Eğitim camiasına verilen destek mesajlarıyla gün sona erdi.