Denizli'de spor camiasının gözü kulağı yaklaşan genel kurulda. Kentteki amatör kulüplerin geleceğini şekillendirecek olan 17. Olağan Genel Kurul için hazırlıklar tamamlandı.
Seçim yarışı başlıyor
Merkezefendi Belediyesi Bereketler Toplantı Salonu, 23 Haziran Salı günü saat 14.00'te sandık başına gidecek delegelere ev sahipliği yapacak. Genel kurulda mevcut başkan Feyyaz Ceşen yeniden adaylığını koydu. Yaklaşık 600 delege, 2026-2029 yılları arasında görev yapacak yönetim, denetim ve disiplin kurullarını belirlemek için oy kullanacak.
Üç yıllık yeni dönem planı
Feyyaz Ceşen, geride kalan üç yılda tesisleşme ve belediyelerle kurulan işbirlikleriyle kulüplere önemli destekler sağladıklarını belirtti. Yeni dönemde hedeflerini daha ileriye taşımak isteyen Ceşen, Atatürk'ün işaret ettiği sporcu nesillerini yetiştirmeye devam edeceklerini vurguladı. Seçim sonuçları, Denizli'deki amatör futbolun önümüzdeki üç yıllık yol haritasını doğrudan etkileyecek.