Havadis | Denizli | Denizli Büyükşehir çalışanları yeşil sahada buluştu

Denizli Büyükşehir çalışanları yeşil sahada buluştu

Denizli Büyükşehir Belediyesi, personeli arasındaki bağı güçlendirmek için futbol turnuvası başlattı.

Denizli Büyükşehir Belediyesi, personeli arasındaki bağı güçlendirmek için futbol turnuvası başlattı.

Denizli Büyükşehir çalışanları yeşil sahada buluştu
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

Denizli Büyükşehir Belediyesi, çalışanlarının stres atması ve birbirini daha yakından tanıması için geleneksel futbol turnuvasını başlattı. Doğan Seyfi Atlı Futbol Sahası'nda düzenlenen etkinliğe 450 belediye personeli katılıyor.

Turnuva neden başladı

Belediye, personeli arasındaki iletişimi artırmak ve kurum kültürünü geliştirmek amacıyla bu organizasyonu düzenledi. Başkan Bülent Nuri Çavuşoğlu, turnuvanın sadece bir spor mücadelesi değil, aynı zamanda büyük bir aile olduklarını gösterme fırsatı olduğunu söyledi. Çavuşoğlu, sahada rekabetin olacağını ancak dostluğun her zaman ön planda kalması gerektiğini vurguladı.

Çalışanların motivasyonu artacak

Turnuva yaklaşık bir buçuk ay sürecek. Bu süre boyunca 30 farklı takım, şampiyonluk için kıyasıya mücadele edecek. Belediye yönetimi, sahada ter döken personelin motivasyonunun artmasını ve şehir hizmetlerinde daha uyumlu çalışmasını hedefliyor. İlk vuruşu Başkan Çavuşoğlu’nun yaptığı turnuva, belediyedeki iş arkadaşlığını saha dışına da taşımayı amaçlıyor.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız