Denizli'nin mesleki eğitimdeki önemli merkezlerinden DOSTEK Koleji, 2025-2026 eğitim yılını coşkulu bir törenle kapattı. Okul bahçesinde bir araya gelen yüzlerce öğrenci, öğretmen ve veli, mezuniyet sevincini paylaştı.
Mezuniyet töreni ve keşkek günü
Geleneksel Keşkek Günü ile birleştirilen mezuniyet törenine Pamukkale Üniversitesi, yerel yönetimler ve Denizli Organize Sanayi Bölgesi yönetiminden çok sayıda isim katıldı. Tören, saygı duruşu ve İstiklal Marşı'nın ardından yapılan konuşmalarla sürdü. Okul Müdürü Saadettin Dumlu, gençlere dürüstlük ve çalışma disiplininden asla vazgeçmemeleri gerektiğini hatırlattı.
Sanayinin desteği sürüyor
Denizli OSB Başkanı Selim Yaymanoğlu, nitelikli iş gücünün önemine vurgu yaptı. Yaymanoğlu, gençlerin aldıkları diplomaların birer başarı simgesi olduğunu belirterek sanayi dünyası olarak eğitime destek vermeye devam edeceklerini söyledi. Konuşmaların ardından okul birincileri başarı kütüğüne isimlerini çakarken, mezunlar bayrak ve flama teslimi yaptı. Tören, 228 öğrencinin aynı anda keplerini havaya fırlatması ve müzikli eğlenceyle son buldu.