Havadis | Denizli | Denizli İdman Yurdu yönetiminde usulsüzlük iddiası mahkemeye taşındı

Denizli İdman Yurdu yönetiminde usulsüzlük iddiası mahkemeye taşındı

Denizli İdman Yurdu denetleme kurulu, kulüp yönetimini mahkemeye verdi.

Denizli İdman Yurdu denetleme kurulu, kulüp yönetimini mahkemeye verdi.

Denizli İdman Yurdu yönetiminde usulsüzlük iddiası mahkemeye taşındı
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

Denizli İdman Yurdu 1959 Kulübü, TFF 3. Lig’e yükselmenin heyecanını yaşarken içeride büyük bir krizle sarsılıyor. Kulübün denetleme kurulu üyeleri, yönetim kurulunun mali işlerde usulsüzlük yaptığı iddiasıyla soluğu mahkemede aldı.

Krizin perde arkası

Denetleme kurulu, uzun süredir yönetimden kulüp evraklarını talep ediyordu. Yönetim, noter ihtarına rağmen belgeleri vermeyince denetçiler yargı yoluna başvurdu. Kurul üyeleri, kulübün yıllardır borçsuz bir yapıyla yönetildiğini ancak mevcut yönetimin kulübü ağır bir borç batağına sürüklediğini savunuyor.

Peki neler yaşanıyor

İddialar oldukça ciddi. Denetleme kurulu, kulüp bütçesinden şahsi harcamaların karşılandığını ve oyuncu ödemelerinin yapılmadığını öne sürüyor. Ayrıca yönetim içinde usulsüz imzalar atıldığına dair duyumlar da gündemde. Mahkeme kararı, kulübün geleceği ve yönetimin akıbeti için belirleyici olacak. Taraftarlar şimdi yargıdan çıkacak sonucu bekliyor.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız