Havadis | Denizli | Denizli voleybolda şampiyonlarını görkemli törenle kutladı

Denizli voleybolda şampiyonlarını görkemli törenle kutladı

Denizli Voleybol Süper Ligi 2025-2026 sezonu düzenlenen ödül töreniyle sona erdi. Şampiyon takımlar kupalarını alırken tribünler coşkuyla doldu.

Denizli Voleybol Süper Ligi 2025-2026 sezonu düzenlenen ödül töreniyle sona erdi. Şampiyon takımlar kupalarını alırken tribünler coşkuyla doldu.

Denizli voleybolda şampiyonlarını görkemli törenle kutladı
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

Denizli’de voleybol sezonu, Nihat Zeybekçi Kongre ve Kültür Merkezi’nde düzenlenen ödül töreniyle final yaptı. Yıl boyunca ter döken sporcular, aileleri ve voleybolseverler bu özel gecede bir araya gelerek şampiyonluk coşkusunu paylaştı.

Madalyalar sahiplerini buldu

Gençlik ve Spor İl Müdürü Süleyman Erdoğan, ödül töreninde genç sporculara hitap etti. Erdoğan, kazanılan kupaların ötesinde sporun çocuklara kattığı karakterin ve takım ruhunun kalıcı olduğunu vurguladı. Dereceye giren takımlar, alkışlar eşliğinde podyuma çıkarak madalyalarını ve kupalarını protokol üyelerinden teslim aldı.

Tribünlerde büyük coşku yaşandı

Törenin gerçekleştiği salonu dolduran aileler ve taraftarlar, sezonun en iyilerini yalnız bırakmadı. Yoğun ilginin yaşandığı etkinlik, gelecek yıllarda milli takımlara sporcu yetiştirme hedefiyle moral depolayan bir finalle noktalandı. Şimdi ise takımlar, yeni sezon hazırlıkları için kısa bir aranın ardından tekrar parkelere dönmeye hazırlanıyor.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız