Denizli Büyükşehir Belediyesi, Avrupa Birliği destekli projesiyle gençlere yeni kapılar açıyor. İş gücü piyasasının aradığı dijital yetkinlikleri kazandırmak için yola çıkan proje, ilk meyvelerini verdi.
GENÇLERE DİJİTAL DÜNYANIN KAPISI AÇILDI
Birleşmiş Milletler Kalkınma Programı ve Türkiye Belediyeler Birliği ile yürütülen projede 22 genç, dijital tasarım alanında yoğun bir eğitimden geçti. Kursu başarıyla bitiren gençler, dünyanın her yerinde geçerli olan sertifikalarını törenle teslim aldı. Bu sertifika, gençlerin küresel iş piyasasında tasarımcı olarak yer bulmalarını kolaylaştıracak.
YENİ YETENEKLER İŞ HAYATINA HAZIR
Denizli Büyükşehir Belediyesi Başkan Vekili Ali Marım, törende gençlerin dijital dünyadaki varlığının önemine dikkat çekti. Proje, sadece bir eğitim değil, aynı zamanda şehrin gençlerini geleceğin mesleklerine hazırlama girişimi olarak öne çıkıyor. Mezun olan tasarımcılar artık kendi projeleriyle sektöre giriş yapmaya hazırlanıyor. Bundan sonraki süreçte belediye, gençlerin istihdamına yönelik adımları takip etmeye devam edecek.