Havadis | Denizli | Denizli’de şampiyonluk kupası taraftarlarla bir araya geldi

Denizli’de şampiyonluk kupası taraftarlarla bir araya geldi

Galatasaray’ın 2025-2026 sezonu şampiyonluk kupası Denizli’de taraftarlarla buluştu. Geceye 2 bin 500 kişi katılırken, sürpriz isimler coşkuyu artırdı.

Galatasaray’ın 2025-2026 sezonu şampiyonluk kupası Denizli’de taraftarlarla buluştu. Geceye 2 bin 500 kişi katılırken, sürpriz isimler coşkuyu artırdı.

Denizli’de şampiyonluk kupası taraftarlarla bir araya geldi
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

Galatasaray taraftarları, 2025-2026 sezonunda gelen şampiyonluğu Denizli'de düzenlenen özel bir etkinlikle kutladı. Şehrin sarı-kırmızılı renklere gönül verenleri, şampiyonluk kupasını yakından görme fırsatı yakaladı.

Kupa coşkusu Denizli'de zirveye çıktı

Denizli Galatasaray Taraftar Derneği'nin ev sahipliğinde gerçekleşen organizasyona yaklaşık 2 bin 500 taraftar katıldı. Dernek Başkanı Mehmet Kocabay, şampiyonluğun mimarının taraftarlar olduğunu vurgularken, önümüzdeki yıllarda da aynı başarıları tekrarlayacaklarına inandıklarını paylaştı. Gece, Stuttgart Galatasaray Taraftar Derneği ile imzalanan kardeşlik protokolüyle uluslararası bir boyuta taşındı.

Ünlü isimlerden geceye özel mesajlar

Etkinlikte kulüp başkanı Dursun Özbek’in yanı sıra Felipe Melo ve Cevat Prekazi’nin gönderdiği videolar taraftarlardan büyük alkış aldı. Marşların ardından sahneye çıkan İrem Derici, seslendirdiği şarkılarla kutlamaya renk kattı. Taraftarlar, kupa ile hatıra fotoğrafı çektirerek sezonu unutulmaz bir akşamla noktaladı.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız