Havadis | Denizli | Denizlililer Çamlık Ormanı'nda yoga ile güne başladı

Denizlililer Çamlık Ormanı'nda yoga ile güne başladı

Denizli Büyükşehir Belediyesi, Dünya Yoga Günü için Çamlık Kent Ormanı'nda buluşma düzenledi.

Denizli Büyükşehir Belediyesi, Dünya Yoga Günü için Çamlık Kent Ormanı'nda buluşma düzenledi.

Denizlililer Çamlık Ormanı'nda yoga ile güne başladı
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

Şehrin gürültüsünden uzaklaşmak isteyen Denizlililer, sabahın erken saatlerinde Çamlık Kent Ormanı'nda bir araya geldi. Belediye tarafından düzenlenen etkinlik, katılımcılara doğayla iç içe bir nefes alma imkanı sundu.

Ormanda huzurlu sabah seansı

Gölet kenarındaki alana matlarını seren yüzlerce kişi, uzman eğitmenlerin komutlarıyla yoga hareketlerine başladı. Kuş sesleri eşliğinde yapılan nefes egzersizleri ve meditasyon çalışmaları, katılımcıların hem fiziksel hem de zihinsel olarak rahatlamasını sağladı.

Sağlıklı yaşama destek

Belediyenin spor kurslarına katılan kadınlar ve yogaya ilgi duyan vatandaşlar, yaklaşık iki saat boyunca doğanın ritmine odaklandı. Geçen yıla oranla yoğun ilginin olduğu etkinlik, şehrin merkezinde sağlıklı bir yaşam kültürünü yaygınlaştırmayı hedefliyor. Bundan sonra benzer açık hava etkinliklerinin farklı parklarda devam edip etmeyeceği ise merak konusu.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız