Havadis | Diyarbakır | Çermik Belediye Başkanı bozuk sokaklar için vatandaşlardan özür diledi

Çermik Belediye Başkanı bozuk sokaklar için vatandaşlardan özür diledi

Çermik'te yağışlar yüzünden aksayan yol yapımına başlandı. Belediye Başkanı Karamehmetoğlu yaşanan mağduriyet için ilçe sakinlerine seslendi.

Çermik'te yağışlar yüzünden aksayan yol yapımına başlandı. Belediye Başkanı Karamehmetoğlu yaşanan mağduriyet için ilçe sakinlerine seslendi.

Çermik Belediye Başkanı bozuk sokaklar için vatandaşlardan özür diledi
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

Diyarbakır’ın Çermik ilçesinde Tepe Mahallesi sakinlerinin uzun süredir beklediği yol yenileme çalışmaları nihayet start aldı. Altınbağlar Küme Evleri Sokak’taki kilitli parke taşı döşeme süreci, kötü hava koşulları nedeniyle planlanandan geç başladı.

Yaşanan gecikme nedeniyle bölgede ulaşım zorlukları yaşandı. Belediye Başkanı Şehmus Karamehmetoğlu, vatandaşların yaşadığı sıkıntılardan dolayı özür diledi. Başkan, süreci hızlandırarak yolu kısa sürede sürücüler ve yayalar için konforlu bir hale getireceklerini belirtti.

Yollar ne zaman bitecek

Belediye ekipleri, bugün itibarıyla sahada çalışmalara hız verdi. Başkan Karamehmetoğlu, bu yeni düzenleme ile mahalledeki ulaşım problemini kalıcı olarak çözmeyi hedefliyor.

Seni nasıl etkiler

Eğer bu mahallede yaşıyorsan veya bu güzergahı kullanıyorsan, kilitli parke çalışması tamamlandığında çamurlu ve bozuk zemin sorunundan kurtulacaksın. Çalışmaların bitişiyle birlikte, bölgedeki araç trafiği de daha düzenli bir hale gelecek.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız