Havadis | Diyarbakır | Dicle'de güvenlik güçlerine görev başarısı nedeniyle ödül

Dicle'de güvenlik güçlerine görev başarısı nedeniyle ödül

Dicle Kaymakamı Mustafa Atış, ilçede huzuru koruyan jandarma personeline başarı belgesi verdi. Askerler özverili çalışmalarından dolayı onurlandırıldı.

Dicle Kaymakamı Mustafa Atış, ilçede huzuru koruyan jandarma personeline başarı belgesi verdi. Askerler özverili çalışmalarından dolayı onurlandırıldı.

Dicle'de güvenlik güçlerine görev başarısı nedeniyle ödül
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

Diyarbakır'ın Dicle ilçesinde görev yapan jandarma ekipleri, bölgedeki asayişi sağlama konusundaki gayretleriyle dikkat çekti. Kaymakam Mustafa Atış, sahada fedakarca çalışan güvenlik görevlilerini bir araya getirerek emeklerini taltif etti.

Ödüller sahiplerini buldu

Kaymakam Mustafa Atış, İlçe Jandarma Komutanı Üsteğmen Salih Yahya Koca ve başarılı çalışmalar yürüten personeli makamında ağırladı. Atış, jandarmanın disiplinli yapısının millet için büyük bir güvence olduğunu vurguladı. Başarılı bulunan askerlere tek tek başarı belgeleri takdim edildi.

Güvenlik güçlerinin önemi

Kaymakam Atış, jandarmanın kuruluşundan bu yana kamu düzenini korumadaki kararlı duruşunun altını çizdi. İlçedeki huzur ortamının sürmesi için kolluk kuvvetlerinin üstlendiği rolü takdirle karşıladığını belirten Atış, şehitleri ve gazileri de minnetle andı. Bu tür ödüllendirmelerin, personel motivasyonu üzerinde doğrudan olumlu bir etki yaratması hedefleniyor.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız