Havadis | Diyarbakır | Diyarbakır’ın yerli takımı 23 maçta 23 galibiyetle şampiyon oldu

Diyarbakır’ın yerli takımı 23 maçta 23 galibiyetle şampiyon oldu

Kocaköyspor, ligde oynadığı tüm maçları kazanarak namağlup şampiyonluğunu ilan etti. Takım, gelecek sezon Süper Amatör Lig’de mücadele edecek.

Kocaköyspor, ligde oynadığı tüm maçları kazanarak namağlup şampiyonluğunu ilan etti. Takım, gelecek sezon Süper Amatör Lig’de mücadele edecek.

Diyarbakır’ın yerli takımı 23 maçta 23 galibiyetle şampiyon oldu
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

Diyarbakır futbolunda alışılagelmişin dışında bir başarı hikayesi yazılıyor. Kocaköyspor, 1. Amatör Lig’de çıktığı 23 maçın tamamını kazanarak rakiplerine sahayı dar etti. Öz Hevselspor’u 8-2 mağlup ettikleri son maçla birlikte, ligin bitimine üç hafta kala Süper Amatör Lig’e yükselmeyi garantilediler.

Sıfırdan zirveye uzanan yolculuk

Kulübün başkanı Mehmet Necat Yiğit, 2017 yılında göreve geldiğinde ortada sadece toprak bir sahanın olduğunu söylüyor. İlçe halkının desteği ve kurumların katkısıyla bu tesisleri kurduklarını belirten Yiğit, takımın tamamen ilçedeki gençlerden oluştuğunu vurguluyor. Dışarıdan transfer yapmadan, kendi çocuklarıyla her yıl bir üst lige çıkmayı başardılar.

Hedefleri ligi kayıpsız kapatmak

Takımın teknik direktörü Recep Pervane, 23 maçta 121 gol atıp sadece 14 gol yediklerini belirtiyor. Önlerinde ligi bitirecek üç maç daha var. Oyuncuların ve teknik heyetin tek hedefi, sezonu beraberlik dahi almadan, tüm maçları kazanarak kapatmak. Süper Amatör Lig’de ise kadrolarını genişleterek yeni bir sayfa açmayı planlıyorlar.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız