Havadis | Diyarbakır | Diyarbakırlı sağlıkçılar yeşil sahada ter döküyor

Diyarbakırlı sağlıkçılar yeşil sahada ter döküyor

Hak-İş bünyesindeki sağlık emekçileri futbol turnuvasında karşı karşıya geldi. Organizasyon çalışanlar arasındaki dayanışmayı artırmayı hedefliyor.

Hak-İş bünyesindeki sağlık emekçileri futbol turnuvasında karşı karşıya geldi. Organizasyon çalışanlar arasındaki dayanışmayı artırmayı hedefliyor.

Diyarbakırlı sağlıkçılar yeşil sahada ter döküyor
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

Diyarbakır’daki sağlık ve sosyal hizmet çalışanları, yoğun çalışma temposuna kısa bir ara vererek futbol turnuvasında buluştu. Hak-İş Konfederasyonu ve Öz Sağlık-İş Sendikası tarafından düzenlenen etkinlik, çalışanların saha içindeki uyumunu güçlendirmeyi amaçlıyor.

Turnuva sahalara indi

Hak-İş İl Başkanı Mehmet Aküzüm, turnuvanın açılış maçında yaptığı konuşmada organizasyonun amacını özetledi. Aküzüm, sağlıkçıların sadece iş yerinde değil, sosyal yaşamda da birbirine destek olması gerektiğini vurguladı. Turnuvanın temel gayesinin rekabetten ziyade birlik ve beraberliği pekiştirmek olduğunu belirtti.

Dostluk ön planda tutuluyor

Sahadaki mücadelenin fair-play çerçevesinde süreceğini ifade eden Aküzüm, tüm takımlara başarı diledi. Sağlık emekçilerinin saha içindeki dayanışması, turnuva boyunca sürecek maçlarda da devam edecek. Turnuvanın sonunda kazananın dostluk olması bekleniyor.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız