Havadis | Diyarbakır | Silvan’da otomobil kavşakta takla attı

Silvan’da otomobil kavşakta takla attı

Diyarbakır’ın Silvan ilçesinde kontrolden çıkan araç takla attı. Kazada yaralanan 3 kişi hastaneye kaldırıldı.

Diyarbakır’ın Silvan ilçesinde kontrolden çıkan araç takla attı. Kazada yaralanan 3 kişi hastaneye kaldırıldı.

Silvan’da otomobil kavşakta takla attı
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

Diyarbakır’ın Silvan ilçesindeki Yeni Hastane kavşağı, bugün üzücü bir trafik kazasına sahne oldu. Bölgedeki ulaşımı etkileyen olayda, otomobilin kontrolünü kaybeden sürücü kaza yaptı.

Kaza nasıl gerçekleşti

Selahattin Mahallesi Divarbakır Caddesi üzerindeki kavşakta, bir otomobil sürücüsünün hakimiyetini kaybetmesi sonucu kontrolden çıktı. Savrulan araç takla atarak ters döndü. Kaza anında araç içerisinde bulunan 3 kişi yaralandı.

Bundan sonra ne olacak

Çevredeki vatandaşların ihbarı üzerine polis ve sağlık ekipleri bölgeye ulaştı. Yaralılar ambulanslarla hastaneye sevk edilirken, polis ekipleri kazanın kesin nedenini belirlemek için inceleme başlattı. Trafik akışı ekiplerin çalışmasıyla normale dönerken, sürücülerin kavşak noktalarında hızlarını düşürmeleri bir kez daha önem kazandı.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız