Havadis | Diyarbakır | Sinek Çayı piknikçilerin bıraktığı çöplerden temizlendi

Sinek Çayı piknikçilerin bıraktığı çöplerden temizlendi

Çermik Belediyesi, bölgenin turizm değerini korumak ve halkın hijyenik bir ortamda vakit geçirmesini sağlamak için harekete geçti.

Çermik Belediyesi, bölgenin turizm değerini korumak ve halkın hijyenik bir ortamda vakit geçirmesini sağlamak için harekete geçti.

Sinek Çayı piknikçilerin bıraktığı çöplerden temizlendi
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

Diyarbakır’ın popüler doğa duraklarından Sinek Çayı, hafta sonu piknikçilerin geride bıraktığı çöplerle doldu. Çermik Belediyesi, bölgenin turizm değerini korumak ve halkın hijyenik bir ortamda vakit geçirmesini sağlamak için harekete geçti. Belediye ekipleri, piknik alanındaki atıkları temizleyerek bölgeyi yeniden düzenli hale getirdi.

Çöpler neden toplandı

Piknik alanlarının kontrolsüz kullanımı bölgedeki ekosistemi tehdit ediyor. Özellikle yoğun ziyaret alan Sinek Çayı çevresinde biriken atıklar, hem çevre kirliliğine yol açıyor hem de dinlenme alanlarını kullanılamaz hale getiriyor. Belediye yönetimi, bu kirliliğin önüne geçmek için düzenli temizlik çalışmalarını başlattı.

Sizi nasıl etkiler

Doğa yürüyüşü veya piknik yapmak için Sinek Çayı'nı tercih ediyorsanız, artık daha temiz bir alana sahipsiniz. Ancak belediye ekiplerinin bu çabası, sadece sizin bir gününüzü değil, bölgenin uzun vadeli doğal güzelliğini korumayı hedefliyor. Bundan sonra bölgeye gittiğinizde yanınızda bir çöp poşeti götürmek, temizlik döngüsünü korumanın en pratik yolu olacak.

Bundan sonra ne olacak

Belediye, ziyaretçilerden kullandıkları alanları temiz bırakmalarını bekliyor. Bölgedeki kirlenme devam ederse, belediye yetkilileri alanın korunması için farklı denetim mekanizmalarını devreye alabilir. Sinek Çayı'nın temiz kalması, ziyaretçilerin duyarlılığına bağlı.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız