Japonya yine alışık olduğu sarsıntılardan birini daha yaşadı. Tokyo'nun hemen yanı başındaki Yamanashi eyaleti, yerel saatle 22.29'da meydana gelen depremle sallandı.
Sarsıntının detayları belli oldu
Japonya Meteoroloji Ajansı, depremin 5.6 büyüklüğünde olduğunu tespit etti. Yerin 20 kilometre altında gerçekleşen bu hareketlilik, çevredeki şehirlerde de hissedildi. Uzmanlar depremin merkez üssünü Yamanashi olarak işaret etti.
Hayat normale dönecek mi
Japonya'da deprem sonrası ilk bakılan şey tsunami tehlikesidir. Ajans, bu sarsıntının ardından herhangi bir tsunami riski bulunmadığını hemen açıkladı. Bölgede yaşayanlar için şu an hayati bir tehlike görünmüyor. Ancak Japonya'nın sismik hareketliliği oldukça aktif olduğu için, yetkililer her zaman olduğu gibi artçı sarsıntılara karşı dikkatli olunmasını tavsiye ediyor.