Düzce Belediye Başkanı Faruk Özlü, Ankara'daki AK Parti Genel Merkezi'nde düzenlenen 180. Genişletilmiş İl Başkanları Toplantısı'na katıldı. Toplantı salonunun girişinde kurulan özel stantla Düzce’nin yerel tatları siyasetin merkezine taşındı.
LEZZETLER BAŞKENTE TAŞINDI
Düzce Belediyesi tarafından açılan stantta şehrin öne çıkan değerleri sergilendi. Başta meşhur Düzce simidi ve bölgenin bereketli fındığı olmak üzere tütün kolonyası da konuklara ikram edildi. Bakanlar ve 81 ilin başkanları stanttaki ürünlere yoğun ilgi gösterdi.
TANITIM ÇALIŞMASI NE ANLAMA GELİYOR
Faruk Özlü, bu tür etkinliklerin kentin tanıtımı için bir fırsat olduğunu vurguladı. Ankara’daki bu küçük dokunuş, Düzce’nin yerel markalarının ulusal çapta daha görünür olmasını sağlıyor. Önümüzdeki günlerde Düzce'nin diğer yöresel ürünlerinin benzer organizasyonlarla farklı şehirlerde tanıtılıp tanıtılmayacağı ise merak konusu.