Düzce'nin Cumayeri ilçesinde cuma namazı sonrası Merkez Cami önünde hareketli anlar yaşandı. Belediye Başkanı Mustafa Koloğlu ve MHP İlçe Başkanı Yunus Şeker, Muharrem ayı dolayısıyla vatandaşlara kendi elleriyle aşure ikram etti.
Birlik ve beraberlik mesajı verildi
Başkan Koloğlu, aşurenin farklı tatları bir araya getirerek eşsiz bir lezzet oluşturması gibi toplumun da farklılıklarıyla bir arada yaşamasının önemine dikkat çekti. Koloğlu, bu tür etkinliklerin ilçe halkı arasındaki kardeşlik bağlarını güçlendirdiğini vurguladı.
Bereketli bir paylaşım ortamı oluştu
Cami çıkışında uzun kuyruklar oluşturan ilçe sakinleri, belediyenin ikramıyla Muharrem ayının bereketini paylaştı. Belediye yönetimi, bu geleneği yaşatarak hemşehrileriyle doğrudan iletişim kurma fırsatı bulduklarını belirtti. Etkinlik, dualar ve iyi dileklerle sona erdi.