Düzce’nin merkezinde yürütülen Millet Bahçesi 2 projesinde iş makineleri hummalı bir çalışma yürütüyor. Belediye ekipleri, eski stadyumu dev bir sosyal alana dönüştürmek için artık sona geldi.
Yüzde 80 tamamlandı
Belediye ekipleri 48 dönümlük arazinin büyük kısmını yeşillendirdi. Rulo çimler serildi, sulama ve sondaj sistemleri sorunsuz çalışmaya başladı. Amfi kafe, büfe ve sahne alanlarının beton zeminleri döküldü. Şimdi sıra seramik kaplama ve ahşap işçiliklerine geldi. Elektrik trafolarının taşınmasıyla birlikte alanın aydınlatma sistemi de tamamen yenilenecek.
Yürüyüş yolu bağlanıyor
Projenin en dikkat çekici kısımlarından biri de iki parkı birbirine bağlayacak olan yeşil yol. Belediye, bu güzergahı yayaların kesintisiz yürümesi için planlıyor. İl Trafik Komisyonu onay sürecini yöneten ekipler, ihale aşamasına geldi. Çalışmalar bittiğinde Düzceliler, şehri boydan boya yürüyebilecekleri geniş bir nefes alanına kavuşacak.