Düzce Belediyesi, yıllardır süregelen altyapı sorunlarını çözmek için geniş çaplı bir çalışma başlattı. Hem yeni arıtma tesisi inşa ediliyor hem de şehrin dört bir yanında eskiyen borular değişiyor.
Şebeke yenileme çalışmaları ne durumda
Ekipler şu an Çavuşlar, Çamköy ve Soğukpınar mahallelerinde sahada çalışıyor. Bugüne kadar toplam 18 kilometrelik hat döşendi. İller Bankası desteğiyle yürütülen bu operasyon, şehrin su altyapısını modernize etmeyi hedefliyor.
Seni nasıl etkileyecek
Eski boruların değişmesi, sık yaşanan arızaların ve su kayıplarının önüne geçecek. Belediye, bu yatırımla hem bakım maliyetlerini düşürmeyi hem de sana daha temiz ve kesintisiz su ulaştırmayı planlıyor. Devlet Su İşleri'nin yaptığı yeni arıtma tesisiyle birlikte şehrin 50 yıllık su ihtiyacı güvence altına alınıyor. Çalışmalar bittiğinde musluklarındaki suyun kalitesi artacak ve kesintiler azalacak.