Havadis | Düzce | Düzce’de cuma namazı çıkışı aşure bereketi

Düzce’de cuma namazı çıkışı aşure bereketi

AK Parti Düzce İl Başkanlığı, cuma namazı sonrasında vatandaşlara aşure dağıttı. Etkinlikte birlik ve beraberlik mesajları verildi.

AK Parti Düzce İl Başkanlığı, cuma namazı sonrasında vatandaşlara aşure dağıttı. Etkinlikte birlik ve beraberlik mesajları verildi.

Düzce’de cuma namazı çıkışı aşure bereketi
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

Düzce Gürcü Osman Cami avlusu, cuma namazı sonrası hareketli anlara sahne oldu. AK Parti Düzce İl Başkanlığı, Muharrem ayı geleneğini sürdürerek çevredekilere aşure ikram etti.

Dağıtım nasıl gerçekleşti

Cuma namazından çıkan vatandaşlar cami avlusunda kurulan stantta buluştu. Parti yöneticileri kendi elleriyle kaselere doldurdukları aşureleri cemaate sundu. Yaklaşık bin kişilik hazırlık kısa sürede tükendi.

Vatandaş ne dedi

Sıraya giren Düzceliler, hem ağızlarını tatlandırdı hem de ayaküstü sohbet etme imkanı buldu. Organizasyon, özellikle mahalledeki komşuluk ilişkilerini ve dayanışma kültürünü pekiştirmeyi amaçladı. Benzer etkinliklerin önümüzdeki dönemde farklı noktalarda tekrarlanıp tekrarlanmayacağı ise şimdilik belirsiz.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız