Fenerbahçe, yeni sezon hazırlıklarını sürdürdüğü Düzce Topuk Yaylası Tesisleri’nde taraftarıyla buluştu. Sarı-lacivertli ekibin antrenmanını yaklaşık 20 bin kişi tribünlerden ve saha kenarından takip etti.
TESİSLERDE BÜYÜK İLGİ
Binlerce taraftar, futbolcuları görebilmek için saatler öncesinden tesis çevresini doldurdu. Göl kenarına ve çevredeki yüksek noktalara kadar yayılan taraftarlar, takımlarına destek vermek için yoğun bir kalabalık oluşturdu. Dirk Kuyt taraftarlarla vakit geçirirken, futbolcuların sahaya çıkmasıyla tesislerde meşaleli ve tezahüratlı bir atmosfer oluştu.
ANTRENMAN TEMPOSU VE SAKATLIKLAR
Teknik heyet yönetimindeki ekip, düz koşu ve pas çalışmalarıyla antrenmanı gerçekleştirdi. Marco Asensio, Rodrigo Becao ve antrenman sırasında ufak bir sakatlık yaşayan Anderson Talisca çalışmaya ayrı devam etti. İki saat süren antrenmanın sonunda futbolcular taraftarlarla bir araya gelerek forma imzaladı ve fotoğraf çektirdi. Yeni sezon öncesi takımlarına güven aşılayan taraftarlar, antrenmanı bir futbol şölenine dönüştürdü.