Düzce'nin merkezinde yürüyüş yaparken bir anlık dikkatsizlik sonucu yaşanan olay, çevredeki vatandaşlara korku dolu anlar yaşattı. Günlük hayatın rutininde köprüden geçen bir genç, fotoğraf çekmek isterken bir anda kendini dere yatağında buldu.
Olay nasıl yaşandı
Azmimilli Mahallesi'ndeki yaya köprüsünde yürüyen 20 yaşındaki A.B.G., manzara eşliğinde öz çekim yapmak istedi. Telefonuna odaklandığı sırada dengesini yitiren genç kız, Asar Deresi'nin sularına gömüldü. Çevredeki vatandaşlar durumu fark edince hemen itfaiye ve sağlık ekiplerine haber verdi.
Genç kızın durumu ne
Düzce Belediyesi İtfaiye ekipleri dereye inerek genç kızı güvenli bir şekilde sudan çıkardı. İlk müdahalesi olay yerinde yapılan genç kız, ambulansla Atatürk Devlet Hastanesi'ne götürüldü. Hastaneden gelen bilgilere göre, yaşadığı kazayı ucuz atlatan kızın sağlık durumunun iyi olduğu açıklandı. Bu olay, sosyal medya paylaşımı uğruna dikkatimizi ne kadar dağıttığımızı bir kez daha hatırlattı.