Bahçeşehir Spor Salonu, geçtiğimiz günlerde kıran kırana geçen maçlara ev sahipliği yaptı. 2025-2026 sezonu okul sporları kapsamında düzenlenen Gençler B futsal müsabakalarında öğrenciler parkede yeteneklerini sergiledi.
Kürsüye çıkan okullar belli oldu
Erkeklerde Düzce Spor Lisesi rakiplerini geride bırakarak şampiyonluk kupasını havaya kaldırdı. Düzce Fen ve Teknoloji Hafız Anadolu İmam Hatip Lisesi ikinci, Tarabya Anadolu Lisesi üçüncü, Osman Kuyumcu Anadolu İmam Hatip Lisesi ise dördüncü oldu. Kızlar kategorisinde ise Cemil Meriç Anadolu Lisesi birinciliği göğüslerken, Atatürk Anadolu Lisesi ikincilikle yetindi.
Ödüller sahiplerini buldu
Turnuva sonunda dereceye giren takımların oyuncuları büyük sevinç yaşadı. Spor Şube Müdürü Altuğ Kuru, genç sporculara madalya ve kupalarını takdim ederek başarılarını kutladı. Bu turnuva, öğrencilerin yeteneklerini sergilemesi ve okul sporlarının teşvik edilmesi açısından önemli bir rekabet ortamı sundu. Şimdi gözler, başarılı olan takımların bir sonraki bölgesel maçlarında neler yapacağına çevrildi.