Havadis | Düzce | Düzce'de futsal heyecanı kupa töreniyle bitti

Düzce'de futsal heyecanı kupa töreniyle bitti

Düzce’de düzenlenen Gençler B futsal turnuvasında şampiyonlar belli oldu. Dereceye giren öğrenciler madalyalarını törenle aldı.

Düzce’de düzenlenen Gençler B futsal turnuvasında şampiyonlar belli oldu. Dereceye giren öğrenciler madalyalarını törenle aldı.

Düzce'de futsal heyecanı kupa töreniyle bitti
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

Bahçeşehir Spor Salonu, geçtiğimiz günlerde kıran kırana geçen maçlara ev sahipliği yaptı. 2025-2026 sezonu okul sporları kapsamında düzenlenen Gençler B futsal müsabakalarında öğrenciler parkede yeteneklerini sergiledi.

Kürsüye çıkan okullar belli oldu

Erkeklerde Düzce Spor Lisesi rakiplerini geride bırakarak şampiyonluk kupasını havaya kaldırdı. Düzce Fen ve Teknoloji Hafız Anadolu İmam Hatip Lisesi ikinci, Tarabya Anadolu Lisesi üçüncü, Osman Kuyumcu Anadolu İmam Hatip Lisesi ise dördüncü oldu. Kızlar kategorisinde ise Cemil Meriç Anadolu Lisesi birinciliği göğüslerken, Atatürk Anadolu Lisesi ikincilikle yetindi.

Ödüller sahiplerini buldu

Turnuva sonunda dereceye giren takımların oyuncuları büyük sevinç yaşadı. Spor Şube Müdürü Altuğ Kuru, genç sporculara madalya ve kupalarını takdim ederek başarılarını kutladı. Bu turnuva, öğrencilerin yeteneklerini sergilemesi ve okul sporlarının teşvik edilmesi açısından önemli bir rekabet ortamı sundu. Şimdi gözler, başarılı olan takımların bir sonraki bölgesel maçlarında neler yapacağına çevrildi.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız