Havadis | Düzce | Düzce’de gençler doğayla buluştu

Düzce’de gençler doğayla buluştu

Düzce Belediyesi, Gençlik Ofisi üyeleri için Samandere Şelalesi’nde özel bir kamp düzenledi.

Düzce Belediyesi, Gençlik Ofisi üyeleri için Samandere Şelalesi’nde özel bir kamp düzenledi.

Düzce’de gençler doğayla buluştu
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

Düzce Belediyesi, şehrin gençlerini dört duvar arasından çıkarıp doğayla buluşturmaya devam ediyor. Gençlik Ofisi üzerinden organize edilen etkinlikler, bu kez Samandere Şelalesi’nin huzurlu atmosferinde gerçekleşti.

Kampın içeriği nedir

Düzce Belediyesi, 30’u kadın ve 30’u erkek olmak üzere toplam 60 genci iki gün boyunca misafir etti. Programda sadece dinlenme yoktu; gençler çadır kurmayı öğrendi ve temel kampçılık kurallarını kavradı. Ayrıca belediye itfaiye ekipleri, katılımcılara yangın durumunda neler yapmaları gerektiğini uygulamalı olarak gösterdi.

Bu etkinlik ne anlama geliyor

Gençler için bu kamp, sadece sosyal bir aktivite değil, aynı zamanda günlük hayatın stresinden uzaklaşma ve yeni beceriler kazanma fırsatı oldu. Arkadaş çevrelerini genişleten katılımcılar, benzer etkinliklerin devam etmesini istiyor. Belediyenin bu tür organizasyonları, gençlerin şehre olan aidiyet duygusunu güçlendirirken, spor ve yaşam becerilerini de geliştiriyor. Önümüzdeki dönemde yeni kampların düzenlenip düzenlenmeyeceği ise merakla bekleniyor.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız