Havadis | Düzce | Düzce’de karneler dağıtıldı valilikten öğrencilere tatil mesajı geldi

Düzce’de karneler dağıtıldı valilikten öğrencilere tatil mesajı geldi

2025-2026 eğitim yılının bitmesiyle öğrenciler karnelerini aldı. Vali Mehmet Makas öğrencilere dinlenmeleri için tavsiyelerde bulundu.

2025-2026 eğitim yılının bitmesiyle öğrenciler karnelerini aldı. Vali Mehmet Makas öğrencilere dinlenmeleri için tavsiyelerde bulundu.

Düzce’de karneler dağıtıldı valilikten öğrencilere tatil mesajı geldi
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

Düzce’de eğitim öğretim yılı resmen sona erdi. İrfan Öztürk İlkokulu’ndaki törenle birlikte binlerce öğrenci yaz tatiline ilk adımını attı.

Sınıflarda karne heyecanı

Düzce Valisi Mehmet Makas, İrfan Öztürk İlkokulu’ndaki öğrencileri sınıflarında ziyaret etti. Makas, çocuklara karnelerini ve başarı belgelerini tek tek verdi. Öğrencilerle sohbet eden Vali, tatili sadece oyunla değil, kitap okuyarak değerlendirmelerini istedi. Bu süreç, öğrencilerin yıl boyu süren yorgunluklarını atması için önemli bir fırsat olacak.

Öğretmenlere teşekkür mesajı

Vali Makas, karne dağıtımının ardından öğretmenler odasına geçerek eğitimcilerle bir araya geldi. Yıl boyunca gösterdikleri özverili çalışmalar için tüm eğitim kadrosuna teşekkürlerini iletti. Program, velilerin ve öğretmenlerin katıldığı hatıra fotoğraflarıyla noktalandı. Şimdi Düzce’de tüm öğrenciler için huzurlu bir yaz tatili süreci başlıyor.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız