Havadis | Düzce | Düzce’de yere izmarit atana zabıta cezası

Düzce’de yere izmarit atana zabıta cezası

Düzce Belediyesi ekipleri sokaklara çöp atanlara ceza kesiyor. Bir vatandaş yediği ceza sonrası sigarayı bıraktığını açıkladı.

Düzce Belediyesi ekipleri sokaklara çöp atanlara ceza kesiyor. Bir vatandaş yediği ceza sonrası sigarayı bıraktığını açıkladı.

Düzce’de yere izmarit atana zabıta cezası
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

Düzce Belediyesi, şehir merkezini temiz tutmak için zabıta denetimlerini sıklaştırdı. Özellikle İstanbul Caddesi ve Millet Bahçesi çevresinde devriye gezen ekipler, yere izmarit veya çöp atan herkesi tek tek tespit ediyor.

Denetimlerin amacı belli

Zabıta ekipleri, "Temiz Şehir Düzce" hedefiyle sahada aktif görev yapıyor. Yere çöp atanlara idari para cezası keserek kurallara uyulmasını sağlamaya çalışıyorlar. Şehrin ortak kullanım alanlarının daha hijyenik kalması için bu kontrollerin aralıksız süreceği belirtiliyor.

Sıradışı bir tepki geldi

Millet Bahçesi'nde denetime takılan bir vatandaş, izmarit attığı için ceza yedi. Ancak vatandaş ceza karşısında kızmak yerine şaşırtıcı bir tepki verdi. "Zaten sigarayı bırakacaktım, bu ceza vesile oldu" diyen kişi, elindeki sigara paketini çöp kutusuna attı. Belediye yetkilileri, vatandaşların bu konuda daha duyarlı olmasını bekliyor.

Bundan sonra ne olacak?
Zabıta ekipleri denetimlerini genişleterek sürdürmeye kararlı. Düzce sokaklarında yere izmarit atma alışkanlığı, kesilen bu cezalarla azalacak mı? Bunu önümüzdeki günlerdeki temizlik verileri gösterecek.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız