Düzce’deki Beşiktaşlı aileler, çocuklarının karne sevincini bir şenlik havasında kutlamak için bir araya geldi. Düzce Belediyesi’nin Kusursuz Kafe tesislerinde gerçekleşen etkinlik, hem velilerin hem de miniklerin unutulmaz anlar yaşamasına sahne oldu.
ÇOCUKLAR İÇİN ÖZEL GÜN
Kusursuz Kafe’de düzenlenen etkinlikte çocuklar, eğitim yılını başarıyla tamamlamanın mutluluğunu yaşadı. Dernek yönetimi, katılan tüm çocuklara başarı belgelerini bizzat takdim etti. Düzce Belediyesi Gençlik ve Spor Hizmetleri Müdürlüğü ekipleri ise gün boyu süren spor aktiviteleriyle çocukların enerjilerini atmalarını sağladı.
ŞAMPİYONLUK DİLEKLERİ YÜKSELDİ
Dernek Başkanı Ömer Faruk Kubilay, eğitim başarısını kutlamanın yanı sıra Beşiktaş’ın yeni sezondaki şampiyonluk hedefine vurgu yaptı. Katılımcılar, siyah ve beyaz renkli dilek balonlarını gökyüzüne bırakarak şampiyonluk temennisinde bulundu. Dernek yönetimi, 14 Temmuz’da gerçekleştirecekleri büyük tanıtım etkinliğinin müjdesini vererek Düzce’deki çalışmalarına devam edeceklerini duyurdu.