Düzce’de eğitim yılı bitti, öğrenciler yaz tatiline girerken belediyeye bağlı Bilim Merkezi’nde soluğu aldı. Merkez, karne heyecanını doyasıya yaşatmak için kapılarını çocuklar için şenlik alanına çevirdi.
Eğlence ve öğrenme bir arada
Merkezde düzenlenen etkinliklerde çocuklar sadece oyun oynamadı. 3D modelleme çalışmalarından mikroskobik canlı incelemelerine kadar birçok farklı atölyeye katıldılar. Bilimsel deneylerle gün boyu yeni şeyler öğrenen öğrenciler, keşfetmenin keyfini sürdü.
Yeni teknolojiler keşfedildi
Günün en dikkat çeken bölümlerinden biri sanal gerçeklik alanı oldu. Çocuklar VR gözlüklerini takarak dijital dünyaları yakından tanıdı. Ayrıca Sıfır Atık Müzesi ve Keşif Ormanı gibi sergileri gezen öğrenciler, hem eğlendi hem de unutulmaz bir karne günü geçirdi.