Düzce’deki teknoloji meraklısı gençler, Ankara'ya düzenlenen teknik geziyle geleceğin mesleklerini yakından görme şansı yakaladı. GençTek ekibi ve paydaşlarının organize ettiği program, öğrencilerin teorik bilgilerini saha deneyimiyle birleştirmelerini sağladı.
Geleceğin dünyasını keşfettiler
Öğrenciler; ODTÜ Teknokent, ODTÜ ATOM ve Tasarım Fabrikası gibi merkezleri gezdi. Ayrıca Türkiye Siber Güvenlik Kümelenmesi ve CoZone Bilişim Merkezi'ni de ziyaret ettiler. Siber güvenlikten oyun geliştirmeye kadar birçok farklı alanda sektörün profesyonelleriyle tanışan gençler, merak ettikleri soruları uzmanlarına sorma fırsatı buldu.
Kariyer planlarına katkı sağlayacak
Dr. Bilgehan Özbaylı ve Burcu Yılmaz’ın katılımıyla başlayan program, öğrencilere vizyon katmayı hedefliyor. Bu tarz geziler, gençlerin mezun olduktan sonra hangi alanlara yönelebileceklerini daha net görmelerine yardımcı oluyor. Sektör temsilcileriyle kurulan bu temaslar, öğrencilerin iş dünyasındaki gerçeklerle erkenden tanışmasını sağlıyor. Şimdi gözler, bu gezinin öğrencilerin gelecek projelerine nasıl yansıyacağında.