Fenerbahçe futbol takımı, yeni sezon çalışmaları kapsamında gerçekleştireceği kamp için Düzceye giriş yaptı. Oyuncular ve teknik ekip, hazırlık sürecinin ilk bölümünü geçirmek üzere Topuk Yaylası Tesisleri'ne doğru yola çıktı.

Düzce yolunda karşılama
Takımın bölgeye geleceğini öğrenen taraftarlar, Kaynaşlı gişelerinde toplandı. Otobüsün önünü kesen sarı-lacivertli grup, teknik direktör İsmail Kartal'a çiçek vererek takıma moral desteği sağladı. Taraftarların yoğun ilgisi nedeniyle otobüs bir süre durmak zorunda kaldı.

Kamp programı ne zaman bitiyor
Fenerbahçe bugün akşam saatlerinde tesislerde ilk antrenmanına çıkacak. Topuk Yaylası'ndaki kamp çalışmaları 2 Temmuz tarihine kadar sürecek. Bu süreçte takım yeni sezona fiziksel ve taktiksel olarak hazırlanacak.


