Havadis | Düzce | Fenerbahçe yeni sezon mesaisi için Düzce kampına başladı

Fenerbahçe yeni sezon mesaisi için Düzce kampına başladı

Sarı-lacivertliler yeni sezon hazırlıkları için Düzce'ye gitti. İsmail Kartal yönetimindeki takım ilk antrenmanını gerçekleştirdi.

Sarı-lacivertliler yeni sezon hazırlıkları için Düzce'ye gitti. İsmail Kartal yönetimindeki takım ilk antrenmanını gerçekleştirdi.

Fenerbahçe yeni sezon mesaisi için Düzce kampına başladı
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

Fenerbahçe yeni sezon hedefleri doğrultusunda rotasını Düzce'ye çevirdi. Topuk Yaylası Tesisleri'ne yerleşen teknik ekip ve oyuncu grubu, çalışmalarına vakit kaybetmeden start verdi.

Düzce'de çalışmalar başlıyor

Teknik Direktör İsmail Kartal, 30 kişilik geniş bir oyuncu grubuyla kampa giriş yaptı. Kadroda Vedat Muriqi ve Amara Diouf gibi yeni transferlerin yanı sıra genç yetenekler Çağrı Balta ve Adem Yeşilyurt da bulunuyor. Ayrıca eski Fenerbahçeli Dirk Kuyt, yardımcı antrenör olarak teknik heyetteki yerini aldı.

İdman temposu yükseliyor

Takım akşam saatlerinde basına açık ilk antrenmanına çıktı. Marco Asensio ve Milan Skriniar bireysel programla çalışırken, diğer oyuncular ısınma hareketlerinin ardından pas ve dripling çalışmaları yaptı. Antrenman tek kale maçla sona erdi. Fred, Talisca ve Cengiz Ünder gibi isimlerin bulunduğu 30 kişilik kadro, sezonun ilk ciddi fiziksel yüklemelerini burada tamamlayacak.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız