Fenerbahçe'nin yeni transferi Vedat Muriqi, Düzce Topuk Yaylası'ndaki kamp çalışmaları sırasında kulüp televizyonuna konuştu. Tecrübeli golcü, sarı-lacivertli formayı tekrar giymekten duyduğu mutluluğu dile getirdi.
Avrupa'da geçen yıllarının ardından daha deneyimli bir oyuncu olarak döndüğünü belirten Muriqi, Fenerbahçe camiasının büyüklüğünün diğer kulüplerden farklı olduğunu vurguladı.
Tesisler ve uyum süreci
Topuk Yaylası'nın imkanlarını Avrupa'daki pek çok büyük kulüple kıyaslayan Muriqi, tesislerin kalitesinin üst düzey olduğunu belirtti. Uzun süre ayrı kalsa da kulüpteki arkadaşlarının birçoğuyla iletişimini koparmadığını ifade eden oyuncu, buraya yabancılık çekmediğini ve sanki hiç ayrılmamış gibi hissettiğini söyledi.

Hedef şampiyonluk
Teknik direktör İsmail Kartal ile daha önce de yolları kesişen Muriqi, hocasının kulüp için önemine değindi. İsmail Kartal'ın yönetiminde bu sezon tek hedeflerinin şampiyonluk olduğunu dile getiren golcü, taraftarların desteğiyle Kadıköy'de yeniden güzel anılar biriktirmek istediğini paylaştı. Muriqi, sahada sadece gol atarak değil, mücadele ederek ve tecrübesiyle takıma her türlü katkıyı vermeye odaklandığını açıkladı.