Edirne’deki okullarda bugün zil çaldı ve öğrenciler uzun bir eğitim dönemini geride bıraktı. Şehir genelindeki 281 okulda eğitim gören anasınıfından liseye kadar tüm öğrenciler, karne sevincini arkadaşları ve aileleriyle paylaştı.
Karne heyecanı yaşandı
İnönü İlkokulu’nda düzenlenen törende Vali Yardımcısı Turgut Subaşı, Milli Eğitim Müdürü Dr. Ahmet Alireisoğlu ve Emniyet Müdürü Muhittin Ayhan öğrencilere karnelerini dağıttı. Yetkililer, sınıfları gezerek öğrencilerin heyecanına ortak oldu. Edirne genelinde 5 bin 306 öğretmen, 62 bin 265 öğrenciye yıl boyunca eğitim verdi.
Tatil dönemi başlıyor
Vali Yardımcısı Subaşı, eğitim yılının başarıyla tamamlandığını belirterek öğrencilere dinlenmeleri için tavsiyelerde bulundu. "Çocuklarımız geleceğimizdir" diyen Subaşı, öğrencilerin yaz tatilini verimli geçirmelerini diledi. Şimdi tüm öğrenciler için sınavlar ve dersler bitti; gözler Eylül ayında başlayacak yeni eğitim dönemine çevrildi.