Edirne’nin İpsala ilçesinde yıllardır yüzlerce çocuğa okuma yazma öğreten Sevil Darısapı, öğretmenlik cübbesini son kez çıkardı. İpsala Atatürk İlkokulu’nda 38 yıl boyunca görev yapan Darısapı, artık yerini genç meslektaşlarına bırakıyor.
Uzun yıllar süren emeklilik töreni
Okul yönetimi, Darısapı için özel bir veda programı hazırladı. Sınıf arkadaşları ve okul idaresi, deneyimli öğretmene hizmetleri için teşekkür etti. Öğrenciler ellerinde çiçeklerle öğretmenlerine veda ederken okul bahçesinde duygusal anlar yaşandı.
Helalleşerek okuldan ayrıldı
Darısapı, tören boyunca öğrencileriyle tek tek sarıldı ve vedalaştı. Helallik isteyerek okuldan ayrılan öğretmeni, meslektaşları alkışlarla uğurladı. Artık emeklilik hayatına adım atan Darısapı, yıllarını verdiği okulundan güzel anılarla ayrılmış oldu.