Havadis | Elazığ | Elazığ’da cuma namazı çıkışı aşure paylaşımı

Elazığ’da cuma namazı çıkışı aşure paylaşımı

Türk Kızılay Elazığ Şubesi, Muharrem ayı vesilesiyle vatandaşlara aşure dağıttı. Etkinlik cami cemaatinin yoğun ilgisiyle gerçekleşti.

Türk Kızılay Elazığ Şubesi, Muharrem ayı vesilesiyle vatandaşlara aşure dağıttı. Etkinlik cami cemaatinin yoğun ilgisiyle gerçekleşti.

Elazığ’da cuma namazı çıkışı aşure paylaşımı
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

Muharrem ayı geleneklerini sürdürmek isteyen Kızılay ekipleri, Elazığ’da cuma namazı sonrasında vatandaşlarla buluştu. Cami çıkışında kurulan stantlar, paylaşma kültürünün bir parçası olan aşure ikramına sahne oldu.

PAYLAŞMA RUHU ÖN PLANDA

Kızılay gönüllüleri tarafından hazırlanan aşureler, camiden çıkan kalabalığa ikram edildi. Programda bir araya gelen vatandaşlar, hem ikramların tadına baktı hem de birbirleriyle sohbet etme imkanı buldu.

BİRLİK MESAJI VERİLDİ

Türk Kızılay Elazığ Şube Başkanı Rahman Kızılkaya, bu tür etkinliklerin kardeşlik bağlarını kuvvetlendirdiğini belirtti. Kızılkaya, aşure ikramının toplumdaki birlik ve beraberliği pekiştirmesini temenni ettiklerini ifade etti.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız