Havadis | Elazığ | Elazığ’da gece yarısı kaza bir can aldı

Elazığ’da gece yarısı kaza bir can aldı

Zübeyde Hanım Caddesi’nde otomobilin çarptığı motosiklet sürücüsü hastanede yaşamını yitirdi. Polis kazayla ilgili inceleme başlattı.

Zübeyde Hanım Caddesi’nde otomobilin çarptığı motosiklet sürücüsü hastanede yaşamını yitirdi. Polis kazayla ilgili inceleme başlattı.

Elazığ’da gece yarısı kaza bir can aldı
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

Elazığ’ın en işlek noktalarından Zübeyde Hanım Caddesi’nde gece saatlerinde yaşanan trafik kazası acı bir sonla bitti. Şerit değiştiren bir otomobil ile motosikletin karıştığı çarpışma, genç bir sürücünün hayatını kaybetmesine neden oldu.

Kaza nasıl gerçekleşti

Ö.C.B. idaresindeki otomobil, aynı istikamette seyir halinde olan Muhammed Sefa Aslan'ın motosikletine çarptı. Çarpmanın etkisiyle savrulan Aslan ağır yaralandı. Çevredekilerin ihbarı üzerine sağlık ekipleri hızla olay yerine ulaştı. Fırat Üniversitesi Hastanesi'ne kaldırılan Aslan, doktorların tüm çabasına rağmen kurtarılamadı.

Bundan sonra ne olacak

Polis ekipleri kaza yerinde detaylı inceleme yaparak delilleri topladı. Şimdi gözler soruşturma dosyasına çevrildi. Sürücü Ö.C.B.'nin kusur durumu ve kazanın kesin nedeni, emniyetin hazırlayacağı bilirkişi raporuyla netleşecek. Trafikte şerit ihlalleri özellikle gece saatlerinde bu tür acı sonuçlara yol açmaya devam ediyor.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız