Havadis | Elazığ | Elazığ’da seyir halindeki otomobil alevler içinde kaldı

Elazığ’da seyir halindeki otomobil alevler içinde kaldı

Elazığ’da yolda ilerleyen bir otomobil aniden yanmaya başladı. Sürücünün yara almadan kurtulduğu olayda araç tamamen kullanılamaz hale geldi.

Elazığ’da yolda ilerleyen bir otomobil aniden yanmaya başladı. Sürücünün yara almadan kurtulduğu olayda araç tamamen kullanılamaz hale geldi.

Elazığ’da seyir halindeki otomobil alevler içinde kaldı
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

Elazığ’ın Şeyhhacı köyü yakınlarında yaşanan olay, trafikteki bir sürücü için korku dolu anlara sahne oldu. Seyir halindeyken aracından dumanların yükseldiğini fark eden sürücü, durumu hemen anladı ve soğukkanlılıkla müdahale etti.

Yangın nasıl başladı

Sürücü, aracından dumanlar çıktığını gördüğü anda otomobili kenara çekip araçtan uzaklaştı. Alevler kısa sürede tüm aracı sararak otomobili bir demir yığınına çevirdi. Sürücü vakit kaybetmeden 122 Acil Çağrı Merkezi'ni arayarak yardım istedi.

Ekipler nasıl müdahale etti

İhbar üzerine bölgeye hızla ulaşan itfaiye ekipleri yangını kontrol altına alarak söndürdü. Olayda herhangi bir yaralanma veya can kaybı yaşanmadı ancak araç kullanılamaz duruma geldi. Seyir halindeyken aniden başlayan bu yangın, araç bakımlarının düzenli yapılması gerektiğini bir kez daha hatırlattı.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız