Elazığ’da öğrenciler için bugün çalan son zille birlikte yaz tatili dönemi resmen başladı. Şehrin dört bir yanındaki okullarda sıralar boşalırken, öğrenciler karne almanın sevincini yaşadı.
Karne dağıtımı Elazığ İlkokulu’nda yapıldı
Vali Numan Hatipoğlu ve İl Milli Eğitim Müdürü Beraat Şahin, öğrencilerin karne heyecanına ortak oldu. Vali Hatipoğlu, öğrencilere karnelerini verirken yanlarında getirdikleri kitap ve çikolataları da hediye etti.
Tatil sürecinde öğrencilere çağrı
Vali Hatipoğlu, 9 bin 500 öğretmenin büyük emek verdiğini vurguladı. Öğrencilerden tatili zinde geçirmelerini isteyen Hatipoğlu, yeni eğitim dönemine dinlenmiş bir şekilde dönmelerini temenni etti. Üniversite sınavına giren lise öğrencileri için de başarı dileklerini iletti.