Havadis | Elazığ | Elazığ’da yaz tatili başladı

Elazığ’da yaz tatili başladı

Elazığ’da 119 bin öğrenci bugün karnesini aldı. Şehir genelindeki 567 okulda eğitim öğretim yılı resmen sona erdi.

Elazığ’da 119 bin öğrenci bugün karnesini aldı. Şehir genelindeki 567 okulda eğitim öğretim yılı resmen sona erdi.

Elazığ’da yaz tatili başladı
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

Elazığ’da öğrenciler için bugün çalan son zille birlikte yaz tatili dönemi resmen başladı. Şehrin dört bir yanındaki okullarda sıralar boşalırken, öğrenciler karne almanın sevincini yaşadı.

Karne dağıtımı Elazığ İlkokulu’nda yapıldı

Vali Numan Hatipoğlu ve İl Milli Eğitim Müdürü Beraat Şahin, öğrencilerin karne heyecanına ortak oldu. Vali Hatipoğlu, öğrencilere karnelerini verirken yanlarında getirdikleri kitap ve çikolataları da hediye etti.

Tatil sürecinde öğrencilere çağrı

Vali Hatipoğlu, 9 bin 500 öğretmenin büyük emek verdiğini vurguladı. Öğrencilerden tatili zinde geçirmelerini isteyen Hatipoğlu, yeni eğitim dönemine dinlenmiş bir şekilde dönmelerini temenni etti. Üniversite sınavına giren lise öğrencileri için de başarı dileklerini iletti.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız