Elazığ’da yaşayan Gülbahar Yıldırım, herkesin kolay kolay göze alamayacağı bir sorumluluğu yedi yıldır tek başına omuzluyor. Kayınvalidesinin vefatından sonra bedensel engelli kayınbiraderi Nihat Yıldırım’ın bakımını üstlenen Yıldırım, kendi hayatını bu fedakarlığa göre yeniden düzenledi.
Fedakarlığın günlük yüzü
Nihat Yıldırım, altı aylıkken geçirdiği kızamık hastalığı nedeniyle hayatını engelli olarak sürdürüyor. Kendi temel ihtiyaçlarını karşılayamayan Nihat’ın tüm banyo, yemek ve temizlik işlerini Gülbahar Yıldırım yapıyor. Kısa süre önce eşini de kaybeden Yıldırım, kayınbiraderini bir huzurevine göndermeyi vicdanına sığdıramadığını ve onu öz evladı gibi gördüğünü söylüyor.
Destek beklentisi sürüyor
Gülbahar Yıldırım, Nihat’ın babasından kalan evin yaşanabilir hale getirilmesi için yetkililerden yardım bekliyor. Evin çatısının onarılması ve banyo-tuvalet gibi hijyen alanlarının yapılması, hem Nihat’ın yaşam kalitesini artıracak hem de bakım sürecini kolaylaştıracak. Yengesine minnet duyan Nihat Yıldırım ise, "Başkası olsa bakmazdı" diyerek bu zorlu süreçteki desteğin önemini vurguluyor.