Havadis | Elazığ | Elazığlı Gülbahar’ın yedi yıllık vicdan nöbeti

Elazığlı Gülbahar’ın yedi yıllık vicdan nöbeti

Gülbahar Yıldırım, engelli kayınbiraderine kendi evladı gibi bakıyor. Eşini kaybetmesine rağmen sorumluluğunu bırakmıyor.

Gülbahar Yıldırım, engelli kayınbiraderine kendi evladı gibi bakıyor. Eşini kaybetmesine rağmen sorumluluğunu bırakmıyor.

Elazığlı Gülbahar’ın yedi yıllık vicdan nöbeti
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

Elazığ’da yaşayan Gülbahar Yıldırım, herkesin kolay kolay göze alamayacağı bir sorumluluğu yedi yıldır tek başına omuzluyor. Kayınvalidesinin vefatından sonra bedensel engelli kayınbiraderi Nihat Yıldırım’ın bakımını üstlenen Yıldırım, kendi hayatını bu fedakarlığa göre yeniden düzenledi.

Fedakarlığın günlük yüzü

Nihat Yıldırım, altı aylıkken geçirdiği kızamık hastalığı nedeniyle hayatını engelli olarak sürdürüyor. Kendi temel ihtiyaçlarını karşılayamayan Nihat’ın tüm banyo, yemek ve temizlik işlerini Gülbahar Yıldırım yapıyor. Kısa süre önce eşini de kaybeden Yıldırım, kayınbiraderini bir huzurevine göndermeyi vicdanına sığdıramadığını ve onu öz evladı gibi gördüğünü söylüyor.

Destek beklentisi sürüyor

Gülbahar Yıldırım, Nihat’ın babasından kalan evin yaşanabilir hale getirilmesi için yetkililerden yardım bekliyor. Evin çatısının onarılması ve banyo-tuvalet gibi hijyen alanlarının yapılması, hem Nihat’ın yaşam kalitesini artıracak hem de bakım sürecini kolaylaştıracak. Yengesine minnet duyan Nihat Yıldırım ise, "Başkası olsa bakmazdı" diyerek bu zorlu süreçteki desteğin önemini vurguluyor.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız