Aşkale Kaymakamı Emre Oğuztürk, son kararnameyle Gaziantep İslahiye'ye tayin oldu. İlçe protokolü ve vatandaşlar, üç yıllık mesaiyi geride bırakan Oğuztürk için düzenlenen veda yemeğinde bir araya geldi.
Veda yemeğinde duygusal anlar yaşandı
Belediye Başkanı Şenol Polat, Cumhuriyet Başsavcısı İsmail İslam Alparslan ve ilçe kurum amirleri geceye katıldı. Konuşmalar sırasında katılımcılar, Oğuztürk ile geçirdikleri üç yılı ve birlikte yürüttükleri çalışmaları yad etti. Kaymakam Oğuztürk, hizmet süresi boyunca kendisine destek olan herkese teşekkür ederek ilçe halkından helallik istedi.
Bundan sonra ne olacak
Kaymakam Emre Oğuztürk, Gaziantep İslahiye’deki yeni görevine başlamak üzere ilçeden ayrılacak. Aşkale’de ise boşalan kaymakamlık koltuğuna kimin vekalet edeceği veya yeni atamanın ne zaman yapılacağı önümüzdeki günlerde netleşecek.