Ankara Erzurum Dernekler Federasyonu (ERDEF), başkentte görev yapan Erzurumlu isimleri 2. Bürokratlar İstişare Toplantısı’nda buluşturdu. Erzurum Evi’nde gerçekleşen etkinlikte, hemşehrilik bağlarının güçlendirilmesi ve şehre yönelik yatırımların artırılması hedeflendi.
GÜÇ BİRLİĞİ HEDEFİ
Toplantıya Ankara Milletvekili Orhan Yeğin, vali yardımcıları, genel müdürler, dekanlar ve çok sayıda iş insanı katıldı. ERDEF Genel Başkanı Alpay Bektaş, kamu kurumlarında ve iş dünyasında önemli noktalarda bulunan hemşehrilerin gücünü birleştirmek istediklerini vurguladı. Bektaş, Erzurum’un kültürel değerlerini ve ekonomik potansiyelini başkentte daha güçlü temsil edeceklerini belirtti.
GELECEK PLANLARI MASAYA YATIRILDI
Katılımcılar, özellikle gençlerin kamu yönetiminde daha aktif rol alması ve şehrin sosyal gelişimine katkı sunacak projeler üzerine fikir alışverişinde bulundu. Toplantı sonunda, bu tür organizasyonların gelenekselleşmesi ve Erzurum’un çözüm süreçlerinin hızlandırılması için bir platform oluşturulması kararlaştırıldı. Davetlilere cağ kebabı gibi yöresel lezzetlerin ikram edildiği etkinlik, ortak bir hatıra fotoğrafıyla tamamlandı.