Havadis | Erzurum | Erzurum eğitim camiasında yaz tatili dönemi başladı

Erzurum eğitim camiasında yaz tatili dönemi başladı

Erzurum İl Millî Eğitim Müdürü Süleyman Ekici, eğitim yılının sona ermesiyle tüm eğitim çalışanlarına ve velilere teşekkür mesajı yayımladı.

Erzurum İl Millî Eğitim Müdürü Süleyman Ekici, eğitim yılının sona ermesiyle tüm eğitim çalışanlarına ve velilere teşekkür mesajı yayımladı.

Erzurum eğitim camiasında yaz tatili dönemi başladı
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

Erzurum’da öğrenciler ve öğretmenler için 2025-2026 eğitim öğretim yılı resmen noktalandı. İl Millî Eğitim Müdürü Süleyman Ekici, geride kalan dönemi değerlendirerek eğitim paydaşlarına minnettarlığını dile getirdi.

Eğitimde büyük çaba

Ekici, Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli doğrultusunda öğrencileri geleceğe hazırlamak için yoğun bir gayret gösterdiklerini belirtti. Bu süreçte Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Millî Eğitim Bakanı Yusuf Tekin ve yerel yöneticilerin sağladığı desteğin altını çizen Ekici, devletin eğitim vizyonuna olan katkılarını önemsediklerini vurguladı.

Başarıların gerçek mimarı öğretmenler

Öğretmenlerin gösterdiği sabır ve fedakarlığın Erzurum’un eğitim kalitesini yükselttiğini ifade eden Ekici, başarının asıl sahibinin eğitim kadrosu olduğunu söyledi. Velilerin güveninin çalışmalarına güç kattığını belirten İl Müdürü, tüm eğitim ailesine huzurlu bir yaz tatili temenni etti. Okulların kapanmasıyla birlikte öğrenciler için dinlenme süreci başlarken, yeni dönem hazırlıkları için de ön hazırlıkların temelleri atılmış oldu.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız